Sunday, February 21, 2016

Happy birthday to you

 

Vandaag viert mijn dochter haar 18de verjaardag. Tjonge wat is die tijd hard gegaan zeg.
De jaren lijken wel voorbij gevlogen. Mooie jaren waarin een klein hoopje baby (5,5 pond) is uitgegroeid tot een mooie jonge vrouw die nu studeert voor doktersassistente. Jaren die ik niet had willen missen.
 
 
Voor haar deze kaart gemaakt. Naar aanleiding van een kaart die ik eerder deze week al maakte (ik zal hem jullie later deze week laten zien) en die zij helemaal "wauw, wat gaaf" vond. Deze natuurlijk in haar lievelingskleur grijs.
 
De stampertjes van de bloesem heb ik aangestipt met mijn Spectrum Noir Sparkle.
 

10 comments:

  1. Super mooi ! Proficiat voor haar en ook voor jou !
    Liefs Sarah

    ReplyDelete
  2. Ik ben het helemaal met je dochter eens, prachtige kaart. Ook allemaal gefeliciteerd met haar verjaardag

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd met je dochter, speciale leeftijd, 18 jaar! Prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt! Geniet van haar verjaardag!!

    ReplyDelete
  4. Prachtig kaartje....en gefeliciteerd met je dochter!
    Groetjes Diny

    ReplyDelete
  5. Mooi! Die bloesemtak is prachtig!

    ReplyDelete
  6. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter!

    ReplyDelete
  7. een prachtig kaartje heb je voor je verjaardag van je dochter gemaakt Sientje...
    gefelicieerd met haar verjaardag...
    groetjes Rosina

    ReplyDelete
  8. Wat 'n pragtige kaartjie vir jou dogter, Sientje!!!!! Die bloeisels is so mooi en die grys en wit strepe is die perfekte agtergrond vir die blomme!!!! Baie mooi gedoen!!!
    Groete, Petra XX

    ReplyDelete
  9. Hé ik wist niet dat zij een dag na mij jarig is. Gefeliciteerd. En wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt!
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  10. Alsnog gefeliciteerd.
    Wat een mooie kaart zeg.
    Ik hou van die "glimmetjes" erop.
    Zal ze vast blij mee geweest zijn.

    ReplyDelete