Tuesday, May 31, 2016

Alcohol markers


Wilde ik even delen. Vanmiddag kwam ik bij de Action setjes alcohol markers tegen. Vijf verschillende kleuren. Roze, blauw, groen, geel en paars. Misschien zijn er meer kleuren maar die heb ik bij ons hier in Zwolle nu niet gezien.


Natuurlijk heb ik ze gelijk uitgeprobeerd en voor die 95 cent zijn ze absoluut niet slecht. Oke ze blenden  niet zo mooi als de duurdere markers maar voor als je niet teveel uit wilt geven aan alcohol markers en ook niet perse met schaduw effecten wilt werken dan zijn ze zeker aan te raden!

5 comments:

  1. Ohhhhhhhh, die wil ik ook! Dan Vandaag toch maar naar huis.
    Ha,ha. Groetjes Marja.

    ReplyDelete
  2. Leuk Sientje dat je van die mooie markers heb gescoord bij de Action....
    Ik ga zeker deze week ook eens een kijkje nemen...

    groetjes Rosina

    ReplyDelete
  3. Te laat.....ik trof een leeg vak aan, snik. Ga het vandaag nog in Nunspeet proberen.

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor de tip, eens kijken of ze hier ook te krijgen zijn ;-)
    Groetjes,
    Ilse

    ReplyDelete
  5. Yes! In nunspeet, ze waren er allemaal nog! Nu nog kijken hoe ik ze moet gebruiken.
    groetjes Marja

    ReplyDelete